torsdag 20 maj 2010

Värme....

Idag har vi haft sol och värme, såå skönt..
När jag hämtade Oscar idag så fick hans lekkamrat Markus följa med hem:-)
Dom e i full gång och poppar musik och dansar nu...Tror Markus visar hur man ska dansa:-)

Jag har varit och shoppa på rengöringavdelningen på maxi idag, så kul:-)
Hittade en doftgran till diskmaskinen, har inte sett sånna förrut, så jag köpte ju en sådan såklart. En annan favorit till diskmaskinen är yes rengöringstabletter, få så fräsh doft i diskmaskinen+ att det blir blänkande ren:-) Oscar har jättemycket fina leksaker men både Oscar och Markus väljer att leka med Mc donalds grej..........

Här ett ordentligt kort:-)

Oscars kalas e bokat! Det blev på olympia bowling(tack för tipset Emilia)...
Imorgon kommer Mattias hem, det har varit en jobbig vecka utan honom:-(
Dock kommer han när jag börjat mitt nattpass:-( Men vi ses ju på lördagen:-)
Over and out.

12 kommentarer:

  1. Haha Markus har så skön stil! Du gillar inte rengöringsprodulter va? ;-)

    SvaraRadera
  2. Så roligt med bilder på grabbarna=) Det kommer bli superkul med bowlingkalas!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det, tack för ideèn:-)

    SvaraRadera
  4. Du får väl läsa om du vill men jag måste få skriva vad jag vill. Du är den som reagerar starkast och du borde ju vara en av dom som låter mig få spy galla utan att du ska tycka att jag klagar hela tiden! Om jag inte ens får gnälla till min familj eller i min blogg då behöver du inte bry dig.

    kan ju bara hoppas att du blir gravid och att du får en förjävlig graviditet. Då ska jag sitta och gnälla på dig och säga: det är ju fan inte mitt fel att du är gravid! (man vet ju inte innan man är gravid om graviditeten blir bra eller inte) Och sedan hoppas jag att du hade gått över tiden! DÅ hade du vetat vad less är.

    Du har ingen förståelse för andra människor, du har alltid varit så jävla hård!
    Så om jag inte får skriva vad jag vill när jag har dåliga dagar då behöver du inte bekymra dig över att läsa heller.

    Vill jag skriva i min blogg att hela världen suger så gör jag det så kan du skriva om dina rengöringsprodukter i din.

    SvaraRadera
  5. Emma: DU måste till och med fatta att man kan inte be folk dra åt helvete och sen inte klarar av en kommentar...Klarar du inte av att få kommentarer som INTE innebär gulligull så tycker jag att du ska hålla dig till en dagbok ( en sån man skriver med vanlig penna) , och sedan göm den under din kudde! Där kan du skriva vad du vill utan att få kommentarer.....Man kan inte bara gå efter din pipa hela tiden, jag fattar väl att du e less på din graviditet men det ger inte dig rätten att vara otrevlig!!!

    SvaraRadera
  6. Det va som jag kände och jag skrev inte att ni kunde dra åt helvete hela högen. Utan jag skrev att jag tyckte att alla kunde dra åt helvete. Du ser nog inte skillnaden.

    Sen är det roligaste av allt att det jag skrev rörde inte ens dig! Jag va less på alla sms om han hade kommit än. Du är ju för fan min familj, varför skulle jag INTE vilja prata med dig?! Stor skillnad på familj och vänner men du är den som blir argast så då skiter jag i det.


    Och eftersom du blir så arg så har jag all rätt i världen att också bli det. Sen tänker jag inte sitta på nätet och diskutera detta.

    Kul också att läsa att du tycker att man blir störd när man är gravid.. tack för den. och det skriver du på Facebook.

    Men fortsätt du, jag bryr mig inte längre.

    SvaraRadera
  7. Nej, jag ser ingen skillnad!!Jag ringde dig igår, eftersom vi brukar prata varje dag oavsett om du varit gravid eller inte men får inget svar..Läser sedan din blogg.......Orkar inte lägga ner mer energi på detta...Hoppas ni får en bra helg.............................

    SvaraRadera
  8. Ja jag såg du hade ring igår kväll. Du hade ringt när jag va på förskolans dag.

    SvaraRadera
  9. Sen är det fortfarande bara du som blivit upprörd. Dom andra fattar att jag inte menar det ordagrant.

    SvaraRadera
  10. Då e väl jag extra känslig då...Sjyssta kompisar du har som kan ta ett "dra åt helvete" och sen va din kompis och inte bry sig...? Kommer du inte ihåg förra gången du va gravid, då var det precis likadant...eller har du glömt det?

    SvaraRadera
  11. Men ge dig!
    Vart vill du komma med detta?
    Du är den som tar åt dig. Alla andra förstår att man kan ha riktiga pissdagar.

    Du har redan visat vart du står med det som du skrev på facebook. Det räcker nu! Jag bryr mig inte. Du gnäller på alla som du känner som är och har varit gravida.
    Du kanske inte va så perfekt själv när du hade 1000 hormoner i kroppen. Har DU glömt det??

    Orkar inte mer. Vi hörs när vi hörs helt enkelt!

    SvaraRadera