måndag 24 maj 2010

Shopping i sommaranda.....

Vi bestämde oss för att ta en välarunda eftersom Oscar behövde lite vårkläder..Han fick 3 par short/knickers, 3 st linnen, ett englandset(shorts och tröja till fotbollsträningen), 2 t-shirtar och en fotboll.....Ja vet -en till, så nu har han nog 20 st fotbollar:-)
Jag vill ju gärna ha några nya bikinisar och jag sa att detta året ska jag inte handla på nelly.se eftersom dom e svindyra och kvaliten kanske inte va den jag räknat med....I år skulle jag handla många och billiga skulle dom va 100-150 kr/del, tyckte det lät som en bra ide. Men så blev ju inte fallet...Men 2 st set och en extra underdel(överdelen hittade jag inte i min strl) Sen råkade min näsa trilla in på vero moda där jag hittade knickers och ett par söta shorts i siden, dom kan vara bra att ha om man ska vara finklädd när det e supervarmt ute...(Om det någonsin blir det)..........Tänk dom shortsen, mina snygga bruna högklackade skor, snyggt ljust linne och en kavaj:-)

Vackert när man ser päronträdet i full blomm sträcka sig upp utanför vårt sovrummsfönster....
Köpte även lite kläder idag till mitt nya syskonbarn, bara massa basplagg men det är bra att ha:-)
Over and out.



2 kommentarer: