söndag 23 maj 2010

Älskade älsklingar..

När jag kom hem från jobbet igår hade jag inte träffat min underbara man på en HEL vecka(förrutom dom 2 min på parkeringen vid överlämnandet av Oscar)...
Så härligt att se honom hemma igen, OCH vädret kunde ju inte varit bättre....

Vi grillade, drack öl och vin, spelade massa OCH hög musik medans hela familjen hade skitkul på studsmattan tillsammans..(aj, det känns i kroppen idag).Så kul vi hade, vi kunde inte sluta skratta:-) Älskar min underbara familj.

Vi avslutade kvällen med att somna till film på soffan..*Ler*...

Idag har vi tyvärr inte tillbringat så mycket tid tillsammans men vi syns ju imorgon:-)

JIPPIIIIEEEE!!!!
Jag har blivit moster igen för 2 gången nu, en liten knubbis på nära 5 kg och 53 lång.....Det måste kännts....Har inte fått sett honom än(förrutom webbisar) men det kommer säkert......

Over and out.

3 kommentarer:

  1. Underbart med kvalitetstid med familjen=)
    Grattis moster!

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha mannen hemma igen :-)

    SvaraRadera
  3. Förlåt, skrev att han vägde nära 5 kg(det gjorde han ju) men mer exakt 4,5 kg:-)

    SvaraRadera