måndag 17 maj 2010

Oscars tand.....Ledig vecka.

Ja i fredags bestämde vi oss för att den lösa tanden skulle ut..Vi gjorde ett byte, Oscar fick nåt han ville ha och vi fick hans tand....När Oscar gick med på den dealen så tog vi pincetten och drog ut den...Oscar blev ganska paff att det gick så fort...När han väl tittar i spegeln ser han BLOD....Oscar: Det e bloood pappa!!!! Den lilla droppen blod var borta på 2 sekunder..Sen bar det iväg till BR i stan, där Oscar hittade grejor han ville ha..Deal-Done!

Av tandfen fick han 2 st guldtior(svårt att veta vad en tand e värd idag)...

Jag är ledig hela veckan(efter att jag gått av idag) , imorse åkte Mattias till stockholm för utbildning och där kommer han vara hela veckan.....Han kommer hem på fredag kväll, precis när jag har börjat mitt helgpass igen...Dålig tajming...

Min kära syster har inte fått någon bäbis än.....Vi får fortsätta vänta:-(

Något kul....:
Jag ska gå på premiären av sex in the city 2, ska bli skitkul *längtar*...

Ska följa med Oscar och Markus på onsdag när dom ska få titta och äta uppe på skolan, ska bli spännande:-) Min lilla kille ha blivit stor, både tand och visning på skolan.....

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Jag ska också se den! Tror dock jag väntar tills premiärhysterin lagt sig :P

    SvaraRadera
  2. Vill också se den men jag får vänta...

    Ni får träffas nästa vecka istället du och Mattias :-)

    SvaraRadera