tisdag 25 maj 2010

Skitdag...

Denna dag har inte varit så produktiv.....


Tröttheten slog mig idag och vädret har varit väldigt blåsigt....


Fick igång en maskin tvätt:-) Sen har jag mest bara legat, sängen, duschat, soffan, lagat mat och lagt mig på soffan igen....Oscar fick ett nytt dataspel i går på max(kalle kanin inlärningsspel) som han har spelat i större delen av dagen..Som sagt inte väldigt produktiv dag.


Hoppas på mer energi imorgon eftersom gräsmattan måste tucktas till, päronträdet som blommat så fint har inga blommor kvar sen blåsten idag:-(


Också hoppas jag på underbart väder, har precis beställt en massa tulpanlökar och annat smått o gott. Ser fram emot när dom kommer, har så stora visioner om en trädgård i massa färger som blommar om vart annat hela sommaren:-)


Ser fram emot att träffa min man imorgon (fick inte träffa honom idag eftersom han är i båstad och jobbar) och sen ser jag fram emot premiären av Sex in the city 2 på torsdag..

Over and out.

1 kommentar: