tisdag 11 maj 2010

Länge sedan sist...

Ja nu var det ett tag sedan....

I lördags hade jag tjejfest, vi hade sjukt roligt....Trillade in genom dörren kl 05.30:-)
Länge sedan jag hade så roligt, dansade hela natten:-)

Min lilla -snart 6 åring har en lös tand, den kommer nog aldrig att lossna eftersom man får inte ens peta på tanden förrän han skriker...:-) Det kommer nog att trilla när den andra tanden växer upp.....

Annars e väl allt väldigt bra tycker jag...Dagarna, veckorna rullar ju på alldeles för fort bara...
Fruktar när jag måste lämna Oscar på skolan:-( ....Min lilla son har blivit stor.

Idag hade jag tänkt hängt ut tvätt och klippt gräsmattan men vädret vill annat, enl. DMI ska det snart börja regna lite...Usch, så tråkit!

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen länge sedan sist! Så roligt med fest, dock hade jag aldrig orkat till 6 på morgonen.....det är ju då vi brukar gå upp;-)

    SvaraRadera
  2. Ja du e dålig på att uppdatera... 1 gång varannan vecka kan du ju skriva att du lever iaf så man vet ;)

    SvaraRadera