fredag 21 maj 2010

Härligt skön värme och dra åt helvete..

Sikka 2 underbart sköna dagar som vi har haft nu, får hoppas att detta kommer att hålla i sig nu....Idag har jag putsat några fönster, kalkat av min kära kaffebryggare, tvättat och bäddad rent m.m....Kan babbla på hur mycket som helst känns det som..

Under hela veckan har det bara varit jag och Oscar, det har gått rätt bra men både Oscar och jag har saknat våran Mattias:-( Han e nu hemma men tyvärr så sitter jag på jobb, vi får träffas i morgon....

Hur kan man be alla på ens blogg att dra åt helvete när man inte menar det?
Fattar att man kan ha en mindre lycklig dag men det är väl att ta i?

Än har jag inte blivit moster för andra gången, jag tror att han kommer på söndag...
Få väl se om man får ett samtal då, kanske...............

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Låter som en mysig vecka med Oscar och du har fått mycket gjort!
    Jag tror det andra löser sig=)

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör det säkert på ett eller annat sett.

    SvaraRadera