tisdag 30 juni 2009

Solig dag på stan med lite shopping samt ett stort hål.

Mitt underbara jobb ger oss den friheten att kunna vara ute när det är så här fint väder. Idag har vi varit på stan, käkat lunch på O`leareys för att sen gå vidare och shoppa lite....Jag hitttade en superfin klänning, på rea!!!!Men behövde något att ha till över armarna tex en tunn kofta. Expiditen som jag handlade klänningen av sa att det fanns i Espritbutiken en trappa ner, SUPER. Jag åkte ner och hittade en vit bolero, på REA!!!!! Sikken turdag. Blev så glad att jag bjöd Jenny på fika, så vi satt en stund i solen på Wayne`s, mysigt.

Fick samtal ev ena "boysen", Jon, som sa att dom hade sågat upp andra sidan av taket idag och ska regla upp kupan för att sedan plasta in och "göra kväll". Dom har verkligen varit duktiga när dom har jobbat idag i denna hettan...Hoppas dom nu har druckit ordentligt med vatten.

Längtar hem..........

1 kommentar:

  1. Glidarjobb....hi, hi....Ni är väl värda det tycker jag! Roligt att du fyndade!

    SvaraRadera