fredag 5 juni 2009

Oj vilken dag......

När vi kom hem från frissan började jag att baka, choklate chip cookies...Mmm...Blev rätt många så jag gjorde ett söt paket som jag lämnade till Mats m familj tillsammans med Oscars inbjudningskort till hans kalas. Sen åkte vi till mamma där jag även bjöd på en del kakor, alla gick åt! Dom var en hit helt enkelt, det var nog inte sista gången jag bakat dom.

Åkte vidare till Marlene där jag hämtade ljusen som kommit från partylite och passade på att äta på Julia medan Oscar lekte en stund med Lucas.......

Åkte och lämnade Oscar till farmor och farfar eftersom jag ska jobba medans Mattias e ute och svänger sina lurviga.........Rättvist?????Hoppas att han har riktigt roligt.

Hem, hämtade nycklar av grannen eftersom jag lovat att passa Ozzy(hund) när dom är borta imorgon. Packade min väska, slängde i mig en kopp mocca och åkte till jobb...

Väl här kommer jag att tvätta och stryka, längtar redan hem.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar