måndag 8 juni 2009

Tjohoo

Ja, vad har hänt i mitt liv....

Lördags efter jobb passade jag grannens hund, var på väla, vi såg "Benjamin Buttons otroliga liv", den var helt OK!
I går var jag på väla igen...Shoppa....När jag kom hem var Mats här och kopplade bort vattnet i köket och lossade våra bänkskivor...Sen åkte vi till Mattias bror(Mats) och stannade hela dagen...

Gått en runda på stan med Emma, Anton och mamma, shoppade även idag...Blev bara strumpor, men en då.......Idag har jag varit och köpt Oscars 5-års present, det blev en studsmatta. Han är helt exalterad över dom stora paketen:-).

Annars inget förrutom att diska en stekpanna i badrummet e bökit...Handfatet e inte stort nog.

Nu ska jag lägga mig och vila och titta på "våra bästa år". Hare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar