torsdag 2 september 2010

Min lilla älskling...

...har börjat skolan, så stort;-)

Han ser verkligen ut som en skolpojke eftersom tänderna börjar att lossna en efter en...*skrattar*...Han har tappat en där nere och den andra precis ovanför, vilket ger honom ett jättehål:-) Han trivs jättebra på fritids och lärarna e så goa.

Jag har fått mig lite sysselsättningssvårigheter nu när Oscar ska vara i skolan varje dag kl 8.......
Så jag har införskaffat mig ett gymkort:-) Så då jag har lämnat Oscar åker jag och träna i 1 1/2 timme för att sedan åka hem, äta frukost och ta en dusch...Sen brukar det inte ta så lång tid förrän jag ska upp och hämta honom, och allt blir normalt hemma igen:-)

Köpte ett par långa träningsbyxor och en träningsjacka häromdan, det e ju faktiskt lite konstigt...(eller kanske bara jag e sån) Men kläderna sporrar extra mycket till träning. Då man ha svidat om är det precis som att man får extra energi..Tyvärr har halsen spökat dom sista 3 dagarna så jag har valt att tagit promenader istället:-)

Underbart att börja dagen med en lång runda, titta på hästarna ute på "grusrundan" och komma bort ifrån vägarna och ut i skogen:-) Ska försöka leta fram min stegräknare, men jag är nästan helt övertygad att jag kom upp i 9km el. 1 mil idag...Måstes kolla upp, återkommer om det....

Ja ja, det var en liten uppdatering på bloggen i varje fall, kan bara meddela att vi har det super:-)...Kram till er alla.

Over and out.

3 kommentarer:

  1. Så roligt att du kommit i gång med träningen. Visst gör kläderna supermycket=)

    SvaraRadera
  2. Men äntligen lite uppdatering!!
    //J

    SvaraRadera
  3. Äntligen uppdatering :) Visst känns det konstigt att ha så stor kille :) William har en lös tand han med nu som han går runt och skryter om hahaha:) Härligt att allt är bra kram

    SvaraRadera