söndag 26 september 2010

Det närmar sig.....

Fy, ve och fasa. Nu e den här- Hösten.....
Det mörka, kalla, blåsiga och regniga vädret..Brr, inte min årstid.
Det enda mysiga e att gå på ljusparty, tända massa ljus, mysa ner sig i soffan med en varm filt ( inte för att jag har några varma filtar, man kan köra fingrarna genom dom jag har:-)) -IKEA! Måste handla nya, fluffiga härliga....Ja, ja....Vet ju hur det går, köper väl nåt billigt skit på jysk ;-)
Som vanligt så skjuter jag på det.......Önskar mig en värmefilt i julklapp.

Träningen har gått väldigt dåligt denna vecka då jag fått nån inflammation i benen. En brännande, svidande känsla på framsidan smalbenet och i vristerna, fruktansvärt obehagligt...Ha ha, snacka om att min kropp strejkar på träning:-)
3 cm borta från midjan, det går ju åt rätt håll:-)

Var o såg musikalen Grease igår i malmö, det var trevligt fast jag blev ganska besviken..
Marie Särneholt( eller vad hon heter ) e inte bra tycker jag.. Sebastian var helskön och passade jättebra för den rollen. Martina ( Mats tjej ) var snäll och ställde upp att köra oss, tack:-)

Idag har vi varit på simskolan, käkat kinamat och tittat på film, "The book of Eli".
En väldigt mörk men väldigt bra film tyckte jag:-)

Det var ju en ganska bra uppdatering tyckte jag.
Ha det gott alla cyberspace människor som gluttar på min blogg:-))

P.S. Har mätt min skogsrunda nu med runkeeper, den har tyvärr visat 2 olika resultat.
Ena dagen visade den 6.79 km, dagen efter visade den 6,06 km....D.S.

Over and out.

1 kommentar:

  1. Låter som en trevlig helg! Synd dock att du har ont, det är säkert en härlig benhinneinflammation du har lyckats dra på dig. Prova Voltaren tabletterna, finns ju receptfritt.

    SvaraRadera