torsdag 4 mars 2010

Snyft....

Shit vad jag känner mig ensam nu...Sitter och tittar på tv och har precis tänt en brasa.....
Mattias är bortrest och Oscar är hos farmor och farfar.....Bara jag.....
Värre kommer det bli imorgon när jag ska kliva upp, ingen att väcka eller ge frukost:-(
Tur att klockan är ställd så tidigt(05.00) då e jag så trött att jag kanske inte bryr mig:-)

Pust, en jobbedag till, börjar känna mig sliten...(har jobbat sen i fredags)

Mattias ska ringa sen när han ska lägga sig och då e det meningen att jag oxå ska gå upp och lägga mig....Få se hur det går:-)

Nä, nu könner jag mig bättre:-)

Over and out.

5 kommentarer:

  1. hej älskade Lina du får inte känna dig ensam vi tänker på dig Oscar sover nu han tycker hans säng är så mysig här så han somnade så gott se i morgon middagen är färdig när du kommer många kramar din svärmor

    SvaraRadera
  2. Tack kära svärmor:-).....(Du vet om att det finns komma och punkt tecken va? Det blir lite lättare och läsa då) *Ler*

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att det känns tomt när du är själv hemma. Tur helgen står för dörren så ni kan samlas igen=)

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni har haft en mysig helg nu när ni har varit samlade igen!

    SvaraRadera
  5. Hej
    man kan inte ersätta familjen,men blir det för tråkigt hör av dig så kan,vi ta en kopp
    och snacka skit

    Granarna

    SvaraRadera