onsdag 10 mars 2010

Pussligt värre...

Ja åter en vecka där mannen åker bort. Nu till stockholm.....åter på fredag....

Oscar ska sova hos Ingrid inatt när jag ska jobba. Och på torsdag hämtar farmor och farfar honom hos dagmamman:-) Där han då får spendera natten över till fredagen eftersom jag jobbar i komunen i bjuv på fredag.......Då jag väl slutar på fredag (15.00) blir det racer till filborna där Oscar simmar 15.30......

Det är slitigt att arbeta så mycket men oj så roligt, extrapengarna går till vår underbara turkietresa, som jag längtar..........Sola och bada, la la la.........

Hade inte kunna löst min arbetsituation om det inte hade varit för ER som ställer upp i vått och torrt. Älskar er. STOR kram. Hade gott:-)

Over and out.

1 kommentar:

  1. Verkligen ett pusslande att få det att lösa sig ibland=) Men visst är det skönt med familj och vänner som ställer upp. Snart kan säkert Oscar sova här en gång!

    SvaraRadera