söndag 28 februari 2010

Kärlek

Jag vet att det kan låta lite klichê(vet ej om jag fick det ordet rätt)-aktigt men jag älskar verkligen min familj....Klart man älskar dom man väljer att leva med,,,,. Men att den här pirrande, mysiga, glada känslan finns kvar -det e ju underbart.

Jag såg serien "familjen annorlunda" och där skulle ett par fira 13 år tillsammans:-)
13 år...???Och dom har 10 barn..Man refererar direkt till sig själv. Jag och Mattias firar 10 år i år....Det e kärlek det, fast minus 9 barn...Still going strong..Ha ha....Men vi klarar oss bra med Oscar:-)...Känns underbart att man har hittat så rätt i livet och hoppas innerligt att denna känslan finns kvar i all evighet.....

Helt utanför ämnet...
Jag skulle så gärna vilja se musikalen "Grease" på göta lejon men det e ju inte bara biljetterna som "bara" kostar 800:- st. Man måste ju bo någonstans oxå. Någon som känner sig generös nog??:-)

Kärlek till er alla:-)
Over and out.

2 kommentarer:

  1. Ni är värda all kärlek. Hoppas ni känner så i 50 år till, minst. Hoppas även jag o min man känner så om massor med år.
    Kraaaam från snöiga Sulå

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se Grease.....

    SvaraRadera