fredag 6 november 2009

Helloooo

Now Im back from out-of-space.........Ha ha, skulle kunna tro det.....
Kan ju inte påstå att det händer så här vansinnigt mycke i mitt liv men jag har ändå inte
lyckats hitta tid till att skriva eller gå in på andras sidor för att läsa....

Veckorna tickar på och jag börjar se julen och alla trevliga saker runt omkring den:-)
Enda negativa är att jag jobbar 12 timmars pass hela julen;-( Men det är väl mitt år nu.

Mattias fick sin nya bil förra veckan vilket han är överlycklig i....Förstår honom,
den ser ju grym ut , amg sportpaket och annat roligt+ att han slipper växla......Automat, varför har inte jag det?
Här är den, sneglar du lite till vänster kan du se min Bettan:-) Den e ju oxå fin:-) Puss och kram på er.
Over and out.

3 kommentarer:

  1. åååå trevligt med ett nytt inlägg:)
    Du vet man är en trogen läser fast man kanske inte alltid lämnar fotavtryck:) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. men va fan, den är ju röd?!?!?//J

    SvaraRadera