onsdag 21 oktober 2009

Long time...

Ja, det var ju ett tag sen man va här inne....
Orsaken e att jag har startat ett cafe på nätet som tar upp det mesta av min tid + att
det är en tävling(då man får poäng för allt man lagar och serverar) och det
gör inte saken bättre...:-)

Sitter nu här med en massa kläder som jag sorterar och tänkte slänga i MS-insamlingen,
hatar att sortera eftersom jag är så ivrig i början och när allt e utslitet så tröttnar jag:-)
(Jag ska inte städa lådor, det blir kaos)

När det är klart så måste ovanvåningen dammsugas, skulle igentligen gjort det igår men eftersom Oscar lekte med Markus så lät jag dom leka ifred.....

Samma visa....Jag tvättar ida...IGEN! Det tar ju aldrig slut, Oscar är det största klädbögen här.
Han ska ha nya kläder heela tiden, man får bromsa honom lite....Det kanske blir en kille som jobbar inom mode när han blir stor...(För han klär sig inte i vad som helst)

Nä, jag känner att jag softar ihop nu...Ska återgå till kläderna som ligger utspridda här..

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Jag tvättar varje dag och kan inte heller förstå hur det kan bli så mycket....

    SvaraRadera
  2. Men halluuuu kan du inte uppdat??? =)


    Man tvättar så ofta för att man använder så mycket kläder, that´s why ;-) I´m very international :-D

    SvaraRadera