onsdag 11 november 2009

Hur kan man älska så mycket så det gör ont?

Min familj som betyder så mycket som alltid finns där om det behövs...
Oron som alltid finns......Uppskattning för alla skratt, varför`?
Varför glömmer man så lätt bort att visa sin uppskattning eller bara säga "du e den underbaraste som finns och jag älskar dig".....Eller bara köpa en liten blomma...

Varför ska man vara så hård och kall när man egentligen vill vara mjuk och älska alla..

Djupt, jag vet!

Hoppas att ni alla nära och kära, vänner/familj vet att jag älskar er och hade inte klarat min vardag utan er. Kram på er:)

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Det viktiga är att man inser hur bra man har det och lever gott varje dag! Jag tänker så nästan varje dag - hur lyckligt lottad jag är med familj och allt annat som jag har.
    Kram!

    SvaraRadera