lördag 10 oktober 2009

Tradera...

Sitter nu här och väntar på mina auktioner ska gå ut.........Har faktiskt gått
över min förväntan, är nu uppe 1200 på mina 12 auktioner..
Dom dominerande är pop jackan, pop pälsmössa och pop underställ.....
Sen kommer det här tråkiga, att se till att dom blir frankerade och postade, annars
e det kul att få lite förtjänst på Oscars begagnade kläder:-)

Ikväll ska jag och Mattias ut och äta på cardinal, mysigt:-)
Vi tänkte först gå på Gastro men då det stå hängmörad och tartlar och andra konstiga
uttryck så vågade vi inte..Har i och för sig varit där för nåt år sen då Mattias hade jobbat
lite mer än vanligt och hans chef tyckte han skulle bjuda frugan(jag) på Gastro för att hon(chefen) hade lånat honom lite extra från mig under perioden....Det lät väl lite konstigt,
"lånat honom lite extra"..Ja ni förstår att det är jobbrelaterat:-)

Lilla Oski får vara med Mamma och Jimmi och hans barn, det kommer Oscar tycka
att vara jättekul...

Nä, nu ska jag återgå till mina auktioner.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar