lördag 4 juli 2009

Jobb....

Sitter i skuggan på balkongen hos M och lyssnar på dom "allra bästa" på spotify och bara njuter....Är bortbjuden till Mattias bror för helgrillad gris, mmm underbart!.....

Renoveringsprojektet går frammåt, Mattias fixade en flakbil idag så vi har hela förmiddagen plockat eternit...Man mår inte speciellt bra av asbest, man blir ganska illamående och för sura uppstötningar...Men vi visste ju sen innan att man ska vara fullmunderad när man håller på med sånt men det går inte i 30 graders värme...Handskar fick räcka....Men nu e allt borta;-)
Taket e tätt och allt gammalt e utbytt, nya taket har kommit, så jag ser fram emot en vecka som ska innebära att jag/vi får nytt fint tak:-)

Börjar min semester nu på måndag då regnet kommer in,,,men jag är inte deprimerad, det ska bli underbart att få lite regn och behagligare värme..Jag har ju alltid väla jag kan åka till och shoppa en massa...Oh skor, ska försöka komma iväg och handla nya skor imorgon...Scorett har så fruktansvärt snygga skor, jag mår dåligt varje gång jag går in och inte har med mig ett par ut ur butiken...SJUKT!!!(Mamma e likadan...Genetiskt?)
Har lyckats övertala Mattias om att köpa ett par nya, han tycker att jag har så det räcker, haha...Man kan aldrig ha för många skor...Måste ha ett par nya (ljusa)som jag kan ha till min nya klänning;-)

Nä jag ska inte pladdra på......På återseende........Over and out.

2 kommentarer:

  1. Du är hos M men är bortbjuden...var är du tös?! Ha, ha....man kan ju alltid skylla på gener;-)

    SvaraRadera
  2. Ha så kul ikväll fast du kör.

    SvaraRadera