fredag 2 april 2010

Shopping-dag:-)

Idag körde vi ner på net-on-net för att inhandla en systemkamera som jag länge önskat mig..Fick lite bidrag när jag fyllde år och dom hjälpte ju en bit, resten fick jag som en påskpresent:-) Det blev en NIKON D5000 (om det säger er nåt)...Mattias köpte sig också en påskpresent och det blev en ny dator till VR.....
Oscar fick en "lego-bygg-figur" istället för en massa godis:-)

Vi åkte även till ILVA, I LOVE:-).....Där hittade vi 2 stolar till Oscars rum + lite till...Mattias visade oss vart han jobbar, så vi har haft en mysig långfredag:-)...Sen åkte jag till jobbet:-(
Imorgon bjuds det på påskmiddag hos svärföräldrarna det blir gött:-P

Söndag blir det påskmys hos mamma och Jimmy....Fullbokat hela helgen..

Nää, nu ska jag fortsätta läsa instruktionsboken till kameran.......

..........................Glad påsk på er alla:-)

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Jaha....då var det ni som vann de 215 miljonerna....;-)

    SvaraRadera
  2. Ilva..dit måste jag åka nåndag.. har aldrig varit där.
    Ses sen!

    SvaraRadera