söndag 13 december 2009

Anton firade sin 1 års dag.

Ja, då har Anton blivit ett helt år, va tiden ska rulla på så snabbt...
Vi var alla på plats för att fira honom....Vi hade köpt en mini-Elektrolux dammsugare som han verkade uppskatta...Vi bjöds på god tårta, kakor, chokladtoppar och lussekakor..Mums.

Vi satte in Oscars gamla tvspel på blocket igår, imorse var en tjej och köpte det. 800 bagare, bara sådär......Hade även en gammal bolltorn(leksak) som en jobbkompis ville ha och hon gav mig 150 bagare, funderar på om jag kan sälja av nåt mer skräp...Ha ha.....

Har nog löst Mattias julklapp nu(Kan inte skriva detta här eftersom Mattias kanske går in och läser, se upp med att kommentera ni som vet!)

Jag är annars helt klar med julklapparna vilket känns jätteskönt, några helgsturer till väla är inte att tänka på....Puss på er och ha en trevlig lucia.

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Jag är också färdig med alla julklappar, tack och lov slipper jag Väla under julruschen!

    SvaraRadera
  2. va roligt att här var något att läsa va bra att det fixa sig till Mattias !!! Har Oscar inget tv spel nu då ?? vår diskmaskin gick sönder så vi fick fixa vår julklappa idag en ny alltså .MÅNGA KRAMAR din svärmor

    SvaraRadera