måndag 24 augusti 2009

Utgång och golf-vinst!

Mattias som lämnade mig och Oscar 06.45 på lördagsmorgonen för att bege sig med andra
golfsugna för att spela "Gantofta master".

Jag och Oscar åkte iväg på släktträff (Mattias fars sida) kl 13.00 Dock utan min man
men det gick ju bra det också, god mat och lite småprat och lite lek innan jag
begav mig hemmåt för att göra mig redo för en utekväll med 6 andra "golf-gräsänklingar", det var väldigt trevligt. Det blev en billig utekväll för mig:-)

På söndagen vid 5 tiden kom Mattias hem, glad och stolt som en tupp men väldigt trött.
Han kom 4 i tävlingen och kammade hem ett fint pris som innehöll en blandare och en
handukshållare vilket passar oss utmärkt;-)

Han var väldigt duktig och jag blev såklart väldigt glad och stolt över min kära make.
Over and out.

2 kommentarer:

  1. Du får också börja spela golf så ni hinner träffas=)

    SvaraRadera
  2. Kul för honom!

    Nästa gång är det du som får spendera pengar på krogen och andra får ta hand om dig =)

    SvaraRadera